Nu thuis aan de bak!

Door Tom Smit 23 september 2020

De eerste thuiswedstrijden van de dames en heren 1!

Zoals eenieder reeds lang weet is het zondag aanstaande zover; onze beide eerste elftallen spelen hun eerste competitiewedstrijden op ons sportpark Mariënbosch.

Dat vergde de nodige voorbereidingen en gaat ook van alle bezoekers de noodzakelijke discipline vragen.

Zo zullen er maar maximaal 250 toeschouwers mogen worden toegelaten. Dus wie het eerst komt het eerst maalt!

Voor de ere-leden en ere-voorzitters is een plaats op de tribune gereserveerd net als voor de 25 supporters van onze tegenstanders. Ook de bestuursleden van de tegenstanders zijn op de tribune welkom. Daarnaast zijn alle leden die wat ouder zijn en wat strammer van lijf en leden uiteraard welkom. Dat beperkt het aantal tot 50 mensen op de tribune.

Meer kunnen er helaas niet worden toegelaten op de tribune.

De kantine zal voor en na de wedstrijden voor een ieder toegankelijk zijn, maar niet tijdens de rust! Dat zou het noodlot tarten zijn in verband met de noodzakelijke afstand van 1.5 meter onderling en de eis dat er maximaal 50 mensen in de kantine mogen en kunnen zitten.

Wel wordt er langs het veld koffie te koop aangeboden en kan men achter de tribune bij het daar ter plekke opgestelde uitgiftepunt koffie etc kopen.

De toilettten op de tribune zijn alleen voor en na de wedstrijd te gebruiken en uiteraard ook tijdens de rust door de tribunegasten. We hebben inmiddels voor buiten aan de achterkant van de tribunen een plaszuil en een extra toilet gehuurd, zodat we de toiletten beneden en bovenin het algemeen niet of zeer weinig hoeven te gebruiken.

Roken is op het gehele complex verboden, maar dat was het vorig seizoen ook al…

Er zullen een aantal mensen met Corona hesjes rondlopen om u te attenderen op de regels en ook om eenieder wegwijs te maken indien nodig.

We wensen beide teams alle succes en we hopen natuurlijk op mooie wedstrijden en een goed resultaat!