Nog steeds vrijwiligers nodig voor QR Controle!

Door Tom Smit 4 november 2021

Nog steeds vrijwilligers nodig voor QR Controle!

De Tweede Kamer is zo verstandig geweest om de buitensporters en dus ons voetballers te ontzien en dus zijn er geen controles meer vereist voor spelers boven de 18 en evenmin voor de toeschouwers en ouders langs de lijn.

Maar we zullen nog steeds iedereen die de kantine bezoekt of op het terras boven naast de kantine wat wil eten of drinken naar de QR pas moeten vragen en dus controleren.

Daarvoor hebben we vrijwilligers nodig die dat op zich willen nemen.

We kunnen dan een rooster maken en elke week afspreken wie wanneer een uurtje die controle doet.

Meld je als senior aan bij Marie- Louise Verschure ; mobiel 06 48 47 89 72 email marielouise.verschure@gmail.com

En meld je als ouder van junior-leden aan bij Bram Satijn; mobiel 06 52 41 08 36 email bramsatijn@gmail.com

U kunt mij ook altijd benaderen; 0650126854 email tomcatsmit@icloud.com

Tom Smit