Nieuws van de barcommissie

Door Cindy Bekkers 3 oktober 2019

Het clubhuis is het kloppend hart van de vereniging. Dé plek waar we gezellig bijeenkomen. Voor het komend seizoen heeft de barcommissie enkele nieuwtjes in petto.

1. Ruimere openingstijden: De openingstijden zijn uitgebreid. Het clubhuis is nu ook geopend op dinsdag van 16.00 tot 19.00 uur.
  2. Zondagmiddag = clubmiddag: Vanaf 22 september verzorgen een aantal seniorenteams de bardienst op zondagmiddag van 16.00 tot 20.00 uur. Het doel is om van de zondagmiddag een gezellige clubmiddag te maken voor leden, door leden.
  3. Online systeem bardiensten: We werken hard aan de inrichting van een online systeem om je in te schrijven voor bardiensten. Simpel, snel en o.a. bereikbaar via de website van Orion. Binnenkort gaat het systeem online!
  4. Helpende handjes gezocht: We hebben een klein maar fijn basisteam voor de bar en de keuken. Samen zorgen we ervoor dat de kantine bemenst is, het gezellig is en er voldoende consumpties en versnaperingen zijn. Dit kleine basisteam is op zoek naar extra helpende handen voor achter de bar en in de keuken. Dit kan zijn als onderdeel van het basisteam, maar ook als je af en toe een paar uurtjes wilt helpen. Er is altijd minimaal één ervaren barmedewerker aanwezig en we zorgen ervoor dat je ingewerkt wordt. We werken met diensten van drie uur en je kunt zelf aangeven wanneer je wilt en kunt werken. Dus ook als je maar één keer per kwartaal wilt of kunt helpen kun je je aanmelden. Als je informatie wilt of je aan wilt melden, stuur dan een mailtje naar barcommissie@sv-orion.nl.

Vragen, ideeën, wensen voor de barcommissie?
Heb je als team een vraag over het gebruik van de kantine of wensen en ideeën over de openingstijden? Dan kun je deze stellen aan de barcommissie via barcommissie@sv-orion.nl of bel naar Cindy Bekkers op 06-14025784.