Nieuwe sponsorcommissie actief van start

Door Desiree van Steenveldt 7 januari 2019

Goed nieuws: Orion heeft een nieuwe sponsorcommissie! Op de valreep van 2018 is deze commissie gestart en meteen met een zeer succesvolle sweater-actie als cadeautje voor de feestdagen. We zijn heel blij met deze actieve leden en stellen ze graag aan jullie voor.

Om de financiële balans van de club op orde te houden zijn sponsorinkomsten onmisbaar. Tegelijkertijd biedt onze club prachtige mogelijkheden voor lokale ondernemers om hun bedrijf zichtbaar te maken voor een groot publiek. Orion is immers met zo’n 1.400 leden de grootste voetbalclub van Nijmegen, met mooie ambities en sportieve prestaties. De sponsorcommissie zet zich in om (nieuwe) sponsoren te werven, hen aantrekkelijk sponsormogelijkheden en -activiteiten te bieden én uiteraard te verbinden met de club.

Wie is wie?
De commissie bestaat uit de volgende leden: Mirjam Jongerius (leider JO8-1 en moeder Jip uit JO8-1), Herwin Vorsthof (trainer JO14-1 en speler Orion zaterdag 3), Luciën van der Werf (coach JO19-2), Marlon Alsters (moeder Maurits uit JO12-5), Marc Valkenburg (speler Orion zaterdag 3) en Koen Nicolasen (bestuurslid en speler Orion zaterdag 3). Wil je weten wie dat zijn? Op deze pagina zie je hen in beeld.

Sponsorpakketten
Op dit moment werkt de sponsorcommissie samen met de communicatiecommissie aan een brochure om alle voordelen en mogelijkheden uit te lichten. Heb je interesse in één van onderstaande opties? Wil een aantrekkelijk combinatiepakket? Of ben je op zoek naar andere kansen om je bedrijf te promoten? Maatwerk is vrijwel altijd mogelijk. Neem daarvoor contact op met de sponsorcommissie via sponsor@sv-orion.nl. Of heb je een tip met welke ondernemer de sponsorcommissie zéker contact moet opnemen? Laat het de sponsorcommissie weten!

Sponsorpakketten

Hoofdsponsor Mannen 1

€ 10.000,-

Hoofdsponsor Vrouwen 1