Met Fysiotherapie het nieuwe seizoen in!

Door Tom Smit 30 augustus 2022

Sinds kort hebben we op maandagavond in de bestuurskamer een spreekuur van onze nieuwe fysiotherapeut René Rossen. Velen kennen hem vast wel als eigenaar van de Fysiotherapiepraktijk Brakkenstein. Hij komt ons team versterken en zal niet alleen voor de standaardteams en selectieteams aanspreekbaar zijn maar ook voor de breedteteams. Kortom door jong en oud is hij te raadplegen. Heb je een blessure of een vervelend pijntje in de rug of waar dan ook, ga naar hem toe. Vanaf 19 uur is hij elke maandag te raadplegen. Hij behandelt je ook als dat nodig is en geeft advies hoe blessures te voorkomen en sneller te genezen. We zijn erg blij met zijn komst en wensen hem en zijn team veel succes bij Orion!

Behalve het spreekuur verzorgt Fysiotherapie Brakkenstein de behandelingen en revalidatietrainingen voor enkele selectieteams en de verzorging voor Orion 1.

In het nieuwe seizoen zullen we alle zeilen bij moeten zetten om onze succesen in het vorige te evenaren.

Nooit waren er meer kampioenen, promoties en bijna promoties dan in 21-22. Ook de breedte teams lieten zich zien! Dat doen we dus nog een keer. Vele trainers (zo'n 100 man) van de VVON ( de Vereniging van Oeffenmeesters in Nederland) waren dit voorjaar op bezoek bij ons om kennis te nemen van de aanpak die Jeroen van Haaren met zijn team en met de TC hebben gevolgd en hoe ons Hoofd Jeugdopleiding Anne Duis daar gestalte aan geeft met zijn jeugdteams. Ik kreeg veel positief commentaar van allerlei bestuursleden van verenigingen uit de buurt en ook van verder weg, die via hun trainers werden geinformeerd over die avond. Leuk om te horen en ook om trots op te zijn als club. Trots op ons Technisch Beleid, onze trainers en ons HJO!

Wij doen het echt heel erg goed en natuurlijk valt er nog veel te verbeteren, maar dit kunnen we in ieder geval meenemen als steun voor en in dit komende seizoen.

Allen veel plezier en succes, ook dit seizoen weer.

Tom Smit