Marcel Peters op de Middenstip

Geboren: 6-5-1966

Woonplaats: Nijmegen

Familie: Arie (RIP)

Beroep/opleiding/studeer: Ik werk bij Wassenburg Medical in Dodewaard op de afdeling Ordermanagement. Ik begeleid daar orders voor klanten over hele wereld en ben verantwoordelijk voor de organisatie van transport en onderhoud contacten met externe logistieke dienstverleners.

Opleiding: VWO en HEAO-HDO

Verliefd/verloofd/getrouwd: samenwonend met Jolande

Favoriete eten: Italiaans

Favoriete Tv-programma: Matthijs gaat door

Muziek:  U2, Anouk, Ilse de Lange, Candy Dulfer, Earth Wind & Fire, Racoon, Davina Michelle, Son Mieux, Dany Vera e.v.a.

Vakantieland: Italie en Spanje in de zomer en Oostenrijk in de winter

Lid van sv Orion sinds: 1974

Wat ik doe bij sv Orion: lid Bingocommissie, draai af en toe nog een bardienst en verricht hand- en spandiensten waar nodig (o.a. 4-Daagse hotel, terreinbeheer etc.)

Zelf gevoetbald/ ik voetbal nog bij: muv een uitstapje van 3 jaar naar Quick 1888 heb ik altijd bij Orion gevoetbald. Ik  speel momenteel (zelden) in Orion zat. 3 ahoe ahoe en in een zaalteam in de Ark.

Favoriete club Nederland:  Ik heb geen favoriete club en ga voor het team dat het beste voetbal speelt. Ik heb wel sympathie voor NEC maar kan me dood ergeren aan de ziekelijke rivaliteit met Vitesse.

Favoriete club Buitenland: Liverpool

Favoriete speler Nederland: Frenkie de Jong

Favoriete speler Buitenland:  Kevin De Bruyne

Favoriete speler sv Orion:  Vince Albers

Favoriete elftal sv Orion: Orion zat. 3 ahoe ahoe natuurlijk

Favoriete trainer: Ronald Koeman

Mooiste wedstrijd: halve finale Ek88: Nederland - Duitsland

Mooiste doelpunt ooit: 2 doelpunten van Bergkamp. Met Arsenal tegen Newcastle en met Oranje tegen Argentinië.

Stadion: Anfield Road

De VAR is goed voor het voetbal: Je kan er van alles van vinden maar het valt niet te ontkennen dat het spel er eerlijker door geworden is en dat is een prima resultaat voor het voetbal.

Kampioen wordt: Ajax

Dit zou ik veranderen bij sv Orion:  Ik zou met voorrang de inrichting van de kantine willen aanpakken.

Ik wil verder nog kwijt: De club dat zijn we met z’n allen en we zijn met veel.  Bij dit clubgevoel hoort naar mijn idee ook dat je nadenkt over welke bijdrage je naast het voetballen aan de club kunt hebben. Er is zo ontzettend veel werk te doen bij de club en dit werk komt nu neer op een te kleine groep mensen die hierdoor vaak overbelast raken en daardoor het plezier kwijtraken. Dit is onverteerbaar.  Ik zou iedereen die nog geen taak naast het voetballen uitvoert,  willen oproepen goed na te denken over wat hij of zij voor de club kan betekenen en zich te melden bij het bestuur of de vrijwilligerscoördinator. Met ca. 1400 paar schouders moeten we toch in staat zijn om de club nog mooier en daardoor gezelliger te maken!

Ik pass de bal door naar: Steven Bexckens