Kom vandaag naar de kennismakingstraining VTI

Door Tijs Tummers, voorzitter 19 maart 2015

Al ruim 10 jaar is de VTI Voetbalschool actief, de laatste jaren op zondagochtend bij De Treffers.

Vanuit de hele omgeving komen enthousiaste spelers en speelsters (en hun ouders!) in alle vroegte naar Groesbeek om zich daar verder te scholen.

Ik ben er eens gaan kijken. Dat was mooi om te zien.

Tussen de vele jonge trainers zag ik ook Hans Loen met een groepje in de weer. Later op de zondag is Hans bij Orion 1 gefocust op de drie punten, maar hier is het voor hem alleen maar ontspannen genieten van het enthousiasme van de talenten.

Ook Orion-Stichtingsbestuurslid Bernard Schols kijkt langs de kant wekelijks tevreden toe. Zijn zoon Sebastiaan heeft aan de trainingen bij NEC nog niet genoeg en plakt er hier met plezier nog anderhalf uur aan vast. Voor Bernard geen straf om zijn zoon iedere week te brengen en met een kop koffie in de hand met de andere ouders te blijven kijken.

VTI Voetbalschool is er voor alle voetballers, enthousiasme is de enige voorwaarde. Ook voor keepers is er specifieke training.

SV Orion is blij dat het de VTI Voetbalschool nu ook op vrijdagmiddag op Sportpark Mariënbosch voor Orion-leden heeft weten te strikken.

We zien het als een mooie aanvulling op onze eigen trainingen. Los van het vaste teamverband wordt hier in kleine groepjes intensief getraind, waarbij het verbeteren van de techniek en coordinatie steeds voorop staat.

Vandaag 20 maart is er van 16.00-17.30 uur een kennismakingstraining voor alle Orion-jeugdleden die geïnteresseerd zijn.

Maar nu al hebben zich 40 jeugdleden aangemeld voor de cyclus van tien trainingen die op 10 april zal beginnen (klik hier voor de data en voorwaarden).

Ben je geïnteresseerd kom dan vanmiddag naar de kennismakingstraining. En bevalt het goed, let dan op dat je je voor 1 april aanmeldt, want dan sluit de inschrijving.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion