Kiki Zwartkruis Wedstrijdsecretariaat Zondag

Door het bestuur 22 september 2018
Kiki Zwartkruis beheert met ingang van morgen het wedstrijdsecretariaat senioren op de zondag.

De ROC-studente Sport en Bewegen ontvangt dit seizoen de scheidsrechters, de bezoekende teams, verwijst ze naar de kleedkamers, en verzorgt alle bijbehorende taken van het wedstrijdsecretariaat op de wedstrijddag.

Wij zijn er blj mee en wensen Kiki heel veel succes!

Een belangrijke taak, die voor senioren zelf moeilijk was te combineren met het voetballen zelf, is daarmee ingevuld.

Wel is er nog de vacature voor de overige taken van wedstrijdsecretaris, die voor een groot deel vanuit huis uitgevoerd kunnen worden en die gemideld zo’n 2-3 uur per week in beslag zullen nemen.

Dan hebben we het onder meer over de volgende taken:

Contactpersoon zijn voor de lagere seniorenteams, behandelen van verzoeken inzake wijzigingen van aanvangstijden, overleg met terreinmeester over veldindeling, correspondentie over eventuele tuchtzaken, 2-3 maal per jaar vergadering seniorencommissie verzorgen, teamopgave aan het begin van het seizoen, etc.

Heb je hiervoor belangstelling laat het dan weten aan voorzitter@sv-orion.nl.