In Memoriam

Door Henk van den Broek 25 juli 2017

Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat Nol van Mansum, Lid van Verdienste van onze vereniging, op vrijdag 21 juli jl. op 74-jarige leeftijd is overleden.
Nol werd lid van Orion Boys, het huidige SV Orion, in het verenigingsjaar 1963-1964. Hij was in zijn gezonde jaren zeer actief binnen Orion en onder andere als lid van de Raad van Elf betrokken bij de carnavalsvieringen. Daarnaast was hij in het verleden speler en leider in en van een aantal teams en, als zijn gezondheid het maar enigszins toeliet, trouw bezoeker van de jaarlijkse reünie van (oud-)orionleden op de eerste dinsdag in april.
De uitvaartplechtigheid vindt plaats op donderdag 27 juli om 14.00 uur in het Kerkje van Persingen, Persingerstraat 7 te Persingen.
De familie stelt het zeer op prijs als u een niet-verpakte bloem meebrengt.
Aansluitend wordt Nol begraven op de begraafplaats St. Barbara Brakkenstein, Pastoor Wicherstraat 6 te Nijmegen.
Gelegenheid tot condoleren schriftelijk in het kerkje voorafgaand aan de plechtigheid.
Wij wensen Ans, kinderen, schoon- en kleinkinderen alle mogelijke kracht en sterkte om dit verlies een plaats te geven en ermee om te kunnen gaan.