Door Tijs Tummers, voorzitter 31 oktober 2013

Vorige week verwees ik voor de kleedkamerstunt van het vierde elftal naar Facebook.

Oion heeft ook een eigen Facebook-pagina die inmiddels geliked wordt door 287 mensen. Uiteenlopend van spelers als Rik Jansen en Adrian Javad, oer-Orionnisten als Henk van den Broek en Jos Derkse, en Orionners op afstand als Boris Panda in Brussel en Tom Homburg op de Antillen.

Via Facebook krijgen ze regelmatig leuke nieuwtjes, foto’s en filmpjes van Orion te zien.

Waarom u de Orion Facebook nog niet volgt? U heeft geen Facebook!?

En u heeft geen Facebook omdat daar zoveel onzin op voorbij schijnt te komen. Dat is waar, maar op de TV komt ook veel onzin voorbij en dat is nog geen reden om de televisie de deur uit te doen, toch?

Bovendien kun je op Facebook het aanbod sturen en ik geloof dat niemand zou willen beweren dat leuke nieuwtjes en filmpjes over Orion onzin is.

Volgde u Orion op Facebook al dan had u gezien dat de geweldige film van Hans Hebbink over de voorwedstrijd van Tuvalu tegen de 101 Orion-jeugdspelers daar inmiddels te bewonderen is. En die moet je gezien hebben!

Ik zal u ook dit keer met een link doorverwijzen naar de Orion Facebook-pagina. Maar veel makkelijker is het om de pagina te liken en voortaan het Orion-nieuws vanzelf voorbij te zien komen.

Zie hier de film van Tuvalu tegen 101 Orion-jeugdspelers. De hoofdwedstrijd volgt volgende week. Op naar de 500 likes!

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion