Etentje Rijschool Correct voor A1

Door Tijs Tummers 13 april 2010Dat de jongens van Orion A1 er dit seizoen zo fraai bijlopen hebben zij vooral te danken aan Rijschool Correct. Fien, John en Faisca van Santen de Hoog haakten spontaan in toen de A1 in september op deze site een oproep plaatste voor een sponsor.

Naast de nieuwe kleding en een voetbaltas was ook een etentje part of the deal. Daarvoor moest wel eerst een x-aantal wedstrijden gewonnen worden. Het duurde even, maar door de goede reeks van de laatste weken is dit aantal nu gelukkig bereikt en inmiddels alweer overschreden. En dus zal Orion A1 a.s. zaterdag na de thuiswedstrijd tegen RKHVV in het clubhuis kunnen genieten van de befaamde schnitzels, zoals die alleen maar klaargemaakt kunnen worden door Fred Peters!