Doe mee met de PSV-voetbalclinic

Door Desiree van Steenveldt 12 mei 2018

Droom jij ervan ooit Landskampioen te worden en met de schaal op het bordes te staan? Dit is je kans! Doe zaterdag 2 juni mee met de gave PSV-voetbalclinic en ga op de foto met de échte schaal.

DOWNLOAD HIER DE GROEPSINDELING

De kampioensschaal en PSV-mascotte komen naar Orion
Samen met PSV organiseren we op zaterdag 2 juni van 15.30 tot 18.00 uur een coole voetbalclinic voor de JO8- t/m JO11-spelers (jongens en meiden) van SV Orion. Onder begeleiding van ervaren trainers oefenen we allerlei technieken, slimme tactieken, tricks en de mooiste doelpunten. Jouw kans om van échte PSV-trainers tips en aanmoediging te krijgen om je voetbalkunsten te verbeteren.

Phoxy, de PSV-mascotte, én de pas veroverde kampioensschaal komen ook mee naar Nijmegen. Tijdens en rondom de clinic kan je daarmee op de foto. Hoe gaaf is dat?

Paneldiscussie voor ouders
Voor de ouders houden we tijdens de voetbalclinic in het clubhuis een interessante paneldiscussie. Bekende PSV’ers en Orion-mensen nemen plaats in het panel. Aan de hand van stellingen en een presentatie discussiëren we over de ontwikkeling van voetbaltalent, de rol van de trainer, de rol van de ouder/verzorger en de werkwijze van PSV.

Zo ziet het programma er uit

•          15.30-16.00 u    ontvangst
  •          16.00-18.00 u    voetbalclinic op de velden
  •          16.00-16.30 u    gelegenheid voor ouders om naar de clinic te kijken
  •          16.30-17.45 u    paneldiscussie in clubhuis
  •          17.45-18.00 u    afsluiting

Aanmelden
De aanmeldingen voor de PSV-voetbalclinic zijn gesloten. Heb je vragen over de clinic, neem dan even contact op via communicatie@sv-orion.nl.