Denk aan ons gratis inloopspreekuur!

Door Tijs Tummers, voorzitter 26 februari 2015

Afgelopen vrijdag was ik weer bij het SMC in De Eendracht (naast De Goffert) voor de revalidatie van mijn meniscus-operatie.

Laurie Kuhlman (bekend gezicht achter de Orion-bar) was er ook en werkte er aan het herstel van haar knieoperatie.

Ook tweede elftal-speler Tim Kotterman herstelt momenteel bij het SMC, in zijn geval van een kruisbandingreep.

En Tom van Ooijen (trainer B1, foto) werkt er aan zijn come-back na een heupoperatie.

Kortom: met duidelijke blessures weten we het aan de Maartenskliniek gelieerde Sport Medisch Centrum Maartenskliniek goed te vinden.

Sinds alweer een jaar heeft het SMC op onze accommodatie iedere maandag een gratis inloopspreekuur  voor Orion-leden, voor zowel jeugdleden als senioren.

Fysiotherapeut Barry Plakmeijer staat daar klaar voor alle Orion-leden die – geheel vrijblijvend - een eerste deskundige blik op hun blessures geworpen willen hebben.

Dat loopt goed, maar kan nog beter.

Zo bleek tijdens de jeugdleidersavond van afgelopen 29 januari meer dan de helft van de jeugdleiders niet van het fysio-spreekuur af te weten.

Dus herhaal ik de boodschap graag:

Mensen, denk aan de gratis maar waardevolle service van het Orion/SMC-inloopspreekuur!

Iedere maandag van 17.30-18.30 uur voor jeugdleden en van 18.30-19.30 uur voor seniorleden.

Plaats: op ons Sportpark Mariënbosch, in de fysioruimte naast kleedkamer 1.

Kijk hier voor meer bijzonderheden.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion