De aantrekkingskracht van ons eerste elftal

Door Tijs Tummers, voorzitter 16 mei 2013

Vorige week donderdag hebben we weer kunnen zien wat de potentie van ons eerste elftalvoetbal is.

Lange rijen voor de kassa, volle tribunes, een vol clubhuis en gelukkig een goede atmosfeer tijdens én na de wedstrijd zorgden ervoor dat de wedstrijd Orion–Trekvogels uiteindelijk – zoals ik iemand hoorde zeggen -  ‘de meest lucratieve nederlaag uit de historie van Orion' werd.

Want een nederlaag werd het uiteindelijk wel. Zoals we ook afgelopen zondag tegen Concordia weer in de laatste minuut aan de verkeerde kant van de score terechtkwamen. Het is kenmerkend voor een seizoen, waarin we eigenlijk al een paar weken voor het einde wisten dat het op de nacompetitie zou gaan uitdraaien.

Die nacompetitie staat nu voor de deur. Het bord met de ranglijst in ons clubhuis kan weggehaald worden, want die telt niet meer. We beginnen weer op nul, net als onze tegenstander Quick Nijmegen.

Weer  een mooie Nijmeegse derby die veel publiek zal trekken. Wedstrijden die opnieuw zullen laten zien wat de aantrekkingskracht van ons eerste elftal kan zijn.

Laat dat en het idee dat in twee weken tijd een teleurstellend seizoen in één klap goedgemaakt kan worden, iedereen de motivatie geven om zijn top te halen.

Heel veel succes!

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion