Contract met Jeroen van Haaren verlengd

Door Michiel Kompier 23 november 2019
Orion en trainer Jeroen van Haaren verlengen hun samenwerking. Jeroen van Haaren is dus ook in het seizoen 2020-2021, voor het vierde jaar, trainer van Orion. Orion en trainer zijn zeer tevreden over de samenwerking en blij met de contractverlenging.
Jeroen van Haaren (op de foto naast assistent Lodewijk van der Heijden): 'Orion is een mooie club met een uitstekend eerste elftal. Het is een jonge en talentvolle groep die zich goed ontwikkelt, er zit zeker nog rek in. Orion heeft een duidelijk technisch beleid. De basis bij Orion is de eigen jeugd, ik vind het mooi om jeugdspelers in te passen en ze verder te ontwikkelen. De club heeft ambities, ik kan me daar goed in vinden. En de samenwerking binnen de technische staf is uitstekend'.
De onlangs benoemde voorzitter van Orion, Tom Smit: 'We waren er snel uit. Jeroen is een trainer/coach die past bij onze club en bij ons eerste team, daar komt bij dat de prestaties uitstekend zijn. Vorig seizoen werd Orion onder zijn leiding kampioen, dit jaar is in de eerste klasse het eerste periodekampioenschap behaald. Ook de spelers zijn enthousiast over de samenwerking. Er is dus alle reden om door te gaan, en we zien uit naar de verdere samenwerking'.