Clubhuis voortaan iedere dag open

Door Tijs Tummers, voorzitter 9 september 2016

Ouders die hun kinderen naar de training brengen hoeven niet langer op en neer naar huis te racen, voordat ze hun voetballertje weer moeten ophalen.

En wie juist graag naar de training wil blijven kijken, hoeft niet meer in de kou of regen te staan.

Want dit seizoen gaat een lang gekoesterde wens in vervulling: het clubhuis is voortaan iedere dag open.

Voortaan kunt u warm binnen zitten, een goeie kop koffie drinken, gebruik maken van de uitstekende WiFi-verbinding, de laatste emails wegwerken, een krantje lezen, een tostie bestellen, nog enkele wijzigingen aanbrengen in die presentatie van morgen…

En intussen ook nog de vaardigheden van uw zoon of dochter in de gaten houden.

Dankzij de inspanningen van de barcommissie kunt u voortaan dagelijks bij Orion terecht.

Met de BSO (Buitenschoolse Opvang) is een goede afspraak gemaakt waarbij beide partijen van de helft van het clubhuis gebruik kunnen maken.

Het afgelopen jaar is er in het clubhuis toch een hoop gebeurd.

Het begon met ons nieuwe kassasysteem, dat ons meer controle geeft en inzicht in de voorraadbeheer.

Het systeem werd gekoppeld aan de nieuwe Orion Clubcard die voor iedereen beschikbaar is en bij gebruik 5% korting geeft op alle consumpties.

De kaart is ontwikkeld in samenwerking met de nieuwe hoofdsponsor Vlaams Arsenaal, waar u op vertoon van de Orion Clubcard zelfs 10% korting kunt krijgen.

Niet lang daarna stapten we over op versgemalen bonenkoffie.

Dat werd gewaardeerd, want ondanks de lichte prijsverhoging, werd er het afgelopen half jaar beduidend meer koffie gedronken (zoals met ons nieuwe kassasysteem eenvoudig inzichtelijk werd gemaakt).

En onlangs nog werd een zogenaamde Eco-tap geïnstalleerd die het ook voor onervaren vrijwilligers mogelijk maakt om een perfect pilsje te tappen.

Hier volgen de nieuwe openingstijden:
Maandag:    16.30 uur - 19.00 uur
Dinsdag:       19.00 uur - 23.00 uur
Woensdag:  13.00 uur - 19.00 uur
Donderdag: 16.30 uur - 01.00 uur
Vrijdag:        16.30 uur – 19.00 uur (gedurende de VTI-trainingen)
Zaterdag:     08.00 uur - 20.00 uur
Zondag:        09.00 uur - 20.00 uur

Belangrijk is wel te weten dat ons clubhuis door de week (met uitzondering van de donderdagavond) cashless zal zijn. Dat wil zeggen dat consumpties alleen met pinpas of clubcard afgerekend kunnen worden.

Probeer het eens uit, u bent voortaan iedere dag welkom.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion.