Clubcard, KNIP app & clubavond

Door Peter-Paul Geurts 31 maart 2018

Wist je dat je met de KNIP app 5% meer van je tegoed kunt besteden bij Orion (en andere deelnemende clubs)? Door je Orion Clubcard te koppelen aan de KNIP-app, kun je gemakkelijk met je mobiele telefoon aan de bar afrekenen middels een QR-code. Benieuwd wat je nog meer met de KNIP app kunt?

Na twee succesvolle clubavonden, waarvoor nogmaals dank heren 1 en dames 1, zal de volgende clubavond op donderdag 26 april verzorgd worden door de heren van Orion 3. In mei is het de beurt aan de heren van Orion 4 om er een nieuwerwets gezellige avond van te maken!

Handige teamrekening
Tijdens deze avond (iedere derde donderdag van de maand, bij aanhoudend succes kan dit vaker worden) betekent dit dat je met de KNIP-app tijdens het happy hour nóg meer korting krijgt dan wanneer je contant of met je pinpas betaalt. Daarbij kun je in de KNIP-app een teamrekening samenstellen, zodat je je niet meer af hoeft te vragen wie er al betaald heeft en wie nog niet. Download dus snel de app en koppel deze aan je Orion Clubcard!

Thema komende clubavond
Benieuwd welke thema’s de heren van Orion 3 en 4 zullen verzinnen? Hou dan de website en de social media kanalen van Orion in de gaten!