Blijf veilig. Blijf thuis!

Door Het bestuur 17 maart 2020

Vandaag constateerden wij dat er door zeker een honderdtal jongeren werd gevoetbald op onze velden. Dat is beslist niet de bedoeling in deze tijd van sociale onthouding in verband met het coronavirus.

Ons sportpark is tot 6 april 2020 gesloten of zoveel langer als noodzakelijk is. In deze periode is het verboden om vrij gebruik te maken van de voetbalvelden of andere faciliteiten. Ook onze leden moeten zich daaraan houden. Het is nu even niet anders. Het is niet voor niets dat de trainingen en wedstrijden zijn opgeschort.

De politie zal dit verbod indien nodig handhaven en iedereen verwijderen, zodra we opnieuw constateren dat mensen zich op onze terreinen bevinden. Blijf veilig, blijf thuis mensen!