A.s. vrijdag Alg. Ledenvergadering

Door het bestuur 11 december 2018
Aanstaande vrijdag staat de jaarlijkse Algemene LedenVergadering (ALV) van SV Orion weer op het programma.

De gelegenheid bij uitstek om inzicht te krijgen in de (financiele) staat van onze vereniging.

Na de drukbezochte ledenbijeenkomst van 14 november is de ALV natuurlijk een zeer interessant vervolg, waarop niet alleen de uitkomsten van de enquete van die november-avond, maar ook de resultaten worden getoond van de mail-enquete die daarna door nog eens meer dan 300 Orion-leden werd ingevuld.

Het bestuur zal inzicht geven in de te nemen vervolgstappen in de tweede seizoenshelft, ter voorbereiding op wijzigingen in seizoen 2019-2020.

Naast de verschillende jaarverslagen zal ook de begroting worden gepresenteerd en geeft ook het stichtingbestuur uitleg over de gewijzigde btw-sportvrijstelling, en de mogelijke consequenties daarvan.

Laat u informeren en praat mee. We hopen u vrijdag om 20.00 uur in het clubhuis te kunnen verwelkomen.

Agenda Algemene ledenvergadering SV Orion 14 december 2018, 20.00 uur.

1: Opening voorzitter, vaststellen agenda.
2: Notulen algemene ledenvergadering 2017
3: Jaarverslagen commissies 2017-2018
4:  Financieel jaarverslag 2017-2018
5:  Begroting 2018-2019. Benoeming kascommissie

PAUZE
6: Verslag van Ledenavond 16 november en mailenquete. Voortgang Herstructurering
7: Samenstelling bestuur en rooster van aftreden
8: Wijziging BTW-Sportvrijstelling en gevolgen voor SBEO (Stichting)
9: Rookvrije accommodatie
10: Mededelingen en rondvraag.