Algemene ledenvergadering 18 december

Door Martijn Nieuwenhuis 4 december 2020

Beste leden,

Graag nodigen wij u uit voor de Algemene Ledenvergadering van Orion welke zal worden gehouden op 18 december a.s. .

Helaas zijn wij genoodzaakt de ALV dit jaar digitaal te houden in verband met de Corona maatregelen. Dit houdt in dat we de ALV via een Teams Live Event Organiseren. Voor de mensen die minder bekend zijn met Teams hebben wij bijgaand een link met een korte uitleg hoe dit werkt (met dank aan Computron):

U kunt zich aanmelden voor de digitale ALV door een e-mail te sturen aan secretaris@sv-orion.nl. Mocht u verhinderd zijn, kunt u dat ook doorgeven.

Om de ALV goed te laten verlopen, gelden er een aantal spelregels: bij het inbellen is uw microfoon automatisch ‘gemute’. Dit houdt in dat u tijdens de vergadering geen vragen kunt stellen. Wij verzoeken u eventuele vragen vooraf aan mij door te geven zodat we deze tijdens de ALV kunnen meenemen. Daarnaast heeft u op het einde van de vergadering nog de mogelijkheid om vragen te stellen naar aanleiding van wat er is besproken tijdens de ALV. Wellicht nog goed om te vermelden dat we als bestuur hebben besloten de contributie voor het seizoen 20/21 niet te verhogen.

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur SV Orion