Mini-pupillen / Champions League

championsleague-2022

Heb jij altijd al gedroomd om mee te doen aan de Champions League? Wil jij net zo schitteren als Benzema, Messi of Neymar?

Ben je 5, 6 of 7 jaar en zit je nog niet op voetbal? Dan kan jij bij SV Orion je droom in vervulling laten gaan!

Kinderen die starten met voetbal komen bij ons in de zogenaamde Champions Leage Groep.
Die groep traint op de woensdagmiddag van 14.45u-15.45u op ons pupillenveld. Daarnaast kun je meedoen op zaterdagochtend aan onderlinge wedstrijdjes, waarbij je een tenue mag dragen van een echte ploeg die in de Champions Leage speelt. Bayern München en Manchester United of Paris St
Gerrmain, wie wil nu niet in zo’n tenue spelen!

Het doel van deze Champions League is om jonge kinderen, op een plezierige manier kennis te laten maken met voetbal én SV Orion. Door de verschillende spel- en wedstrijdvormen krijgen de kinderen een leuk en leerzaam traject aangeboden, zodat de Champions League deelnemers uiteindelijk kunnen doorschuiven naar een JO8 team wanneer ze daar qua leeftijd of spelniveau aan toe zijn.

Ben je enthousiast geworden?
Neem dan contact op met Toos Borghouts, de coördinator van deze groep: championsleague@sv-orion.nl Natuurlijk kan je zoon/dochter ook eerst een paar weken komen ’snuffelen’ alvorens echt lid te worden.
Graag tot ziens bij onze Champions League groep.

Klik hier voor meer informatie over SV Orion