Wedstrijdsecretaris senioren

Hou je van puzzelen, regelen en coördineren? Samen of zelfstandig? En wil je graag een bijdrage leveren aan de club? Dan is de taak van wedstrijdsecretaris voor de seniorenteams wellicht iets voor jou.

De Wedstrijdsecretaris Senioren houdt zich bezig met de thuiswedstrijden van de seniorenelftallen Orion 3 t/m Orion 13 en Vrouwen 2 en 3, die op zondag gespeeld worden. Het is jouw taak om de wedstrijden te verdelen over de verschillende velden. Deze taak vraagt ongeveer 3 à 4 uur per week van je en kun je overdag of ’s avonds vanuit thuis uitvoeren. Maar het is ook een prima klus om met z’n tweeën te doen.

Wat heeft Orion je te bieden?
Orion heeft een grote groep enthousiaste vrijwilligers. Als wedstrijdsecretaris maak je deel uit van dit gezelschap. Het is een leuke manier om betrokken te zijn bij de seniorenteams en je krijgt er veel waardering voor terug. Natuurlijk ben je van ook harte welkom tijdens de vrijwilligersbarbecue die we komend jaar organiseren.

Wat vragen we van jou?

•        Van jou kan je op aan
  •        Je kunt goed plannen en regelen
  •        Je kunt overweg met een digitaal wedstrijdschema
  •        Zorgvuldige communicatie

Meer info
Lijkt het je leuk om deze taak op je te nemen? Neem dan contact op met John van Meer op 06 - 16 65 95 20  of per mail via sen-coordinator@sv-orion.nl.