Videoanalist

Denk je wel eens: wat ze bij Studio Sport doen, kan ik ook. Ben je handig met videocamera en -montage? En wil je bijdragen aan de individuele ontwikkeling van onze jeugdselectiespelers? Dan is de rol van videoanalist iets voor jou!

Voor onze jeugdselectieteams zijn we op zoek naar een videoanalist. Je taak is de coördinatie van wedstrijdopnames. Na afloop van de wedstrijden upload je de gemaakte beelden naar een afgeschermde YouTube-omgeving en codeer je de beelden in ons speler volgsysteem. Je geeft een terugkoppeling aan de trainer over de gemaakte opnames en zet de beelden klaar voor de spelers aan de hand van hun individuele ontwikkelpunten. Deze taak vraagt ongeveer 3 à 4 uur per week van je.

“Videobeelden zijn erg waardevol om terug te kijken. Zowel voor de speler als voor de trainer. Het helpt ons in de individuele ontwikkeling van de selectiespelers. Zo houden we de goede kwaliteit van onze jeugdopleiding hoog in het vaandel”, is Maarten van Helvoirt, hoofd jeugdopleiding, van mening.

Wat heeft Orion je te bieden?
Je vervult een dankbare taak in ons opleidingsprogramma. Je krijgt de mogelijkheden en apparatuur om mooie video-opnames van de wedstrijden te maken. Je kunt je analytische blik kwijt in het speler volgsysteem en trainers helpen bij het verbeteren van de prestaties.

Wat vragen we van jou?

•          Je bent in staat video-opnames te maken en deze te bewerken
  •          Je bent goed thuis in de digitale wereld (speler volgsysteem) of maakt dit je snel eigen
  •          YouTube heeft geen geheimen voor je

Meer info
Lijkt het je leuk om hiermee aan de slag te gaan of wil je meer weten? Neem dan contact op met Anne Duis, hoofd jeugdopleiding via a.duis@live.nl of bel 06 – 18 87 05 43.