Interne scouts

Ben je in het weekend regelmatig op de velden van Orion te vinden? En vind je het leuk om de wedstrijden van onze jeugdteams te bekijken? Heb jij daarnaast goed oog voor talent? Orion zoekt een interne scouts om spelers te spotten voor de selectieteams. Misschien iets voor jou!

Onze jeugdelftallen spelen op zaterdag. Je bekijkt wekelijks enkele wedstrijden en noteert de spelers die er volgens jou bovenuit steken in kwaliteiten, drive of spelers die zich goed ontwikkelen. Je bespreekt je bevindingen met de trainers en het hoofd jeugdopleiding en gezamenlijk nodigen jullie spelers uit voor de selectietrainingen. Deze taak vraagt ongeveer 6 uur per week.

“Het is zo tof om die kids te zien groeien in het seizoen. Je krijgt een waardevolle band met ze en ze geven veel blijdschap en enthousiasme terug. Ik kom er telkens weer achter hoe slim kinderen zijn en dat je ze niet moet onderschatten”, stelt Jop Pepping, trainer JO9-1.

Wat heeft Orion je te bieden?
Je krijgt een rol in het technisch hart van de club. Je hebt de mogelijkheid om talenten te selecteren en hun individuele ontwikkeling te stimuleren. Je draagt hiermee bij aan de sportieve resultaten van Orion en de nieuwe aanwas van onze selectieteams. Kortom: je kunt je oog voor talent uitstekend kwijt in deze rol.

Wat vragen we van jou?

•          Oog voor jong talent
  •          Plezier in het bekijken van jeugdwedstrijden
  •          Je hebt een voetbalachtergrond en bent betrokken bij de club

Meer info
Is deze job jou op het lijf geschreven of wil je meer weten? Neem dan contact op met Anne Duis, hoofd jeugdopleiding via a.duis@live.nl of bel 06 – 18 87 05 43.