Barmedewerkers

Altijd al de drankjes willen serveren en de touwtjes in handen willen hebben achter de bar? Meld je dan nu aan voor de leukste job van Orion. Word barman of -vrouw en versterk ons enthousiaste team.

Als barmedewerker ben je het visitekaartje van de club. Je serveert de drankjes, helpt in de keuken en bent verantwoordelijk voor de kassa. Maar je bent tevens gastheer of -dame in ons clubhuis. We werken met een team van ongeveer vijfentwintig barmedewerkers en wekelijks maken we een planning van de bardiensten en bezetting. Daarbij geef je zelf aan voor welke diensten je beschikbaar bent. Evenementen zijn extra gezellig. Dan werken we met grotere teams achter de bar.

“Ik vind vooral het contact met de mensen erg leuk. Mensen gaan je herkennen en zijn dankbaar dat je dit werk doet. Je krijgt veel waardering. Zeker bij toernooien is het super gezellig”, zegt Jojanneke Janssen, barmedewerkster.

Wat hebben we te bieden?
Een leuke, afwisselende job in een gezellige omgeving. Je leert de kneepjes van het vak en werkt in een jong team. Tevens ontvang je een vrijwilligersvergoeding per uur. Ervaring achter de bar is niet nodig. We zoeken vooral versterking in het weekend, maar ook op doordeweekse dagen.

Wat vragen we van jou?

•        Een klantvriendelijke, enthousiaste houding
  •        Je werkt nauwkeurig
  •        Bent bereid om de handen uit de mouwen te steken
  •        Je bent minimaal 16 jaar oud

Meer info
Klinkt dit jou als muziek in de oren of wil je meer weten? Neem dan contact op via bardienstorion@gmail.com of bel Cindy Bekkers: 06 – 14 02 57 84.