Barcoördinator

Ben je een goede organisator en vind je het leuk om mensen te werven en te enthousiasmeren voor de ledendiensten en de vaste bardiensten? Samen of zelfstandig? En wil je graag een bijdrage leveren aan de club? Dan is de taak van barcoördinator wellicht iets voor jou.

Als barcoördinator zorg je ervoor dat iedere week de bezetting voor de bar is geregeld. Je werft en instrueert de vaste barmedewerkers en verzorgt de administratie van de vrijwilligersvergoedingen zodat deze elke maand uitbetaald kunnen worden. Je maakt 1 of 2x per jaar het rooster voor de ledendiensten en onderhoudt de contacten met de leiders van de teams van de jeugd t/m senioren zodat de ledendiensten actueel blijven en ingevuld worden. Af en toe help je een handje achter de bar om feeling te houden met hoe het daar reilt en zeilt. Samen met de vaste barmedewerker, Silvia Sunnen, de keukencoördinator, Ancel Bekker en de inkoper, Jopie Sunnen, vorm je de barcommissie.

Deze taak vraagt gemiddeld 4 uur per week van je en kun je overdag of ’s avonds vanuit thuis uitvoeren. Maar het is ook een prima klus om met z’n tweeën te doen.

Wat heeft Orion je te beiden?
Orion heeft een grote groep enthousiaste vrijwilligers. Als barcoördinator maak je deel uit van dit gezelschap. Het is een leuke manier om betrokken te zijn bij de club en je krijgt er veel waardering voor terug. Natuurlijk ben je van ook harte welkom tijdens de vrijwilligersbarbecue die we komend jaar organiseren.
Voor deze taak is het mogelijk om een vrijwilligersvergoeding te ontvangen.

Wat vragen we van jou?

• Van jou kan je op aan
  • Je kunt goed plannen en regelen
  • Je vind het leuk om mensen te werven en weet ze aan je te binden.
  • Je communiceert zorgvuldig en duidelijk

Meer info
Lijkt het je leuk om deze taak op je te nemen? Neem dan contact op met Cindy Bekkers op 06 – 14025784 of per mail bardienstorion@gmail.com