Vrijwilligers gezocht voor 4daagse hotel

Door Leo van Megen 15 mei 2017

Zoals bekend organiseert SV Orion ieder jaar een 4 daagse-hotel.

Wij als uitvoerende commissie proberen in de week van de 4-daagse een flinke groep lopers die bij ons in het clubhuis logeren, het goed naar hun zin te maken. Wij proberen dat zo optimaal mogelijk te doen zodat deze binnen - en buitenlandse lopers zich op hun gemak en thuis voelen.

Het clubhuis is in die week ( 15 t/m 22 juli ) 24 uur per dag voor onze gasten geopend. Wij verzorgen het ontbijt en het diner en 's avonds is de bar geopend. Ook het schoonhouden van het clubhuis behoort tot de taken. Voor al deze taken zijn wij op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die ons helpen om ook dit jaar hier weer een succes van te maken en zo een flinke donatie voor de club te genereren.

We werken in diensten van 4 uur en 's morgens van 5uur te weten:

• 's morgens van 7.00 uur tot 12.00 uur: schoonmaak
  • 's middags van 12.00 uur tot 16.00 uur: eten/bar
  • 's middags van 16.00 uur tot 20.00 uur: eten/bar
  • 's Avonds van 20.00 uur tot 24.00 uur: bar

Vrijdagavond, de laatste dag van de 4-daagse, is er een feestavond met barbecue gezamenlijk met de lopers. Deze is voor de vrijwilligers kosteloos als dank voor de bewezen diensten.

Heb je interesse in dit leuke en gezellige evenement en wil je een steentje bijdragen neem dan contact op met Leo van Megen (06-33984747) of via e-mail (leovanmegen1947@outlook.com). Laat de club niet in de kou staan!