Vacature: Wedstrijdsecretaris Senioren

Door John van Meer 20 april 2015

Voor het nieuwe seizoen 2015 – 2016 is Orion op zoek naar een of twee Wedstrijdsecretaris(sen) Senioren.

De Wedstrijdsecretaris Senioren houdt zich bezig met de thuiswedstrijden van de lagere Seniorenelftallen (Orion 3 t/m Orion 10, alsmede Orion Dames 1 en 2) die op zondag gespeeld worden.

Zijn/haar taak bestaat uit het verdelen van de wedstrijden over de verschillende velden, alsmede het benaderen van scheidsrechters voor de teams Orion 5 t/m 10, alsmede de beide damesteams.

Het betreft werkzaamheden die thuis uitgevoerd kunnen worden. De scheidsrechters kunnen telefonisch of per mail benaderd worden, voor de indeling over de speelvelden is een digitaal schema aanwezig.

Het werk beslaat per week ongeveer 3 á 4 uur en kan zowel overdag als ’s avonds plaatsvinden. Het is een prima klus om met z’n tweeën te doen.

Interesse? Neem contact op met de huidige Wedstrijdsecretarissen:
Daan de Jong 06-49270015
Marco Verberck 06-51030864