Uitersten

Door Tijs Tummers, voorzitter 4 mei 2017

Zondag staat voor ons eerste elftal de verste uitwedstrijd van het seizoen op het programma.

Waarschijnlijk voor het eerst in het bestaan van onze club moet voor de competitie naar de provincie Drente worden afgereisd.

Tegen Alcides uit Meppel vecht het eerste voor de laatste kans om rechtstreekse degradatie te ontlopen.

Er moet gewonnen worden om een plek in de nacompetitie binnen bereik te houden.

Alcides staat hoog en is in de winning mood, maar als je ziet hoe onze gehavende ploeg afgelopen zondag tot vlak voor tijd stand hield tegen koploper BVC, dan moet het met een paar basisspelers terug van schorsingen en blessures zondag zeker mogelijk zijn.

De spelersbus vertrekt om 11.10 uur vanaf ons clubhuis. Wie ons vlaggeschip wil steunen is welkom om (gratis) met het team mee naar Meppel te reizen.

Het leven in een voetbalclub is er een van uitersten, want ons vierde elftal verkeert in een heel andere stemming.

Nadat ze er al een paar jaar dichtbij waren ligt de titel voor dit kleurrijke team voor het grijpen.

A.s. zondag is één punt tegen Bataven 3 voldoende voor het kampioenschap.

Beide teams heel veel succes, laat het een mooie zondag worden.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion