Sponsor een tribunestoel!

Door Marleen de Boer 19 september 2017

Oranje, een kleur waar we bij Orion trots op zijn. Maar…..het oranje op de tribune is bijna niet meer te herkennen. Hoogste tijd dus voor de vervanging van de vale stoeltjes. En we hebben meer renovatie wensen; ook de kleedkamers zijn toe aan een make-over. Helaas wordt de uitdaging steeds groter om sponsoren te vinden om de club financieel te ondersteunen. Daarom doen we een beroep op JOU; sponsor een tribunestoel en draag bij aan de renovatie van de tribune en de kleedkamers.

Hoe het werkt? Ga naar de website en klik rechtsonder op ‘sponsor een stoel’ of ga direct naar www.sv-orion.nl/tribune. Beweeg met je cursor over de stoeltjes en ontdek welke bedragen er nog vrij zijn om te sponseren. De grijze stoeltjes zijn al bezet, te laat! Hoe donkerder het stoeltje, hoe hoger het bedrag. Vervolgens klik je op het stoeltje dat binnen jouw budget past, vul je de gevraagde gegevens in en betaal je via iDeal. Simpel toch?

Maar…..er is meer. Als alle stoeltjes ‘bezet’ zijn dan verloten we 15 prijzen in de vorm van een clubcard met een tegoed te besteden in onze eigen kantine. De te winnen prijzen variëren van € 25,00 tot € 100,00. Dus, sponsor een stoel en draag bij aan de renovatie van de tribune en de kleedkamers. Namens het bestuur van Orion dank voor je steun!