Pasfoto inleveren

Door Peter Zunneberg 23 mei 2016

Het seizoen 2015-2016 zit erop, nagenoeg alle kampioenen zijn bekend. Voor volgend seizoen hebben 185 spelers een nieuwe spelerspas nodig. Anders kunnen zij niet voetballen. Voor die spelerspas is een pasfoto noodzakelijk. Zorg dat je die voor 1 juli hebt ingeleverd (maar liever nog eerder). Inleveren kan in het clubhuis in de blauwe brievenbus. Jeugdleden kunnen hem ook bezorgen op of opsturen naar
Hengstdalseweg 111, 6523 ED, Nijmegen
Let op: omdat de foto gescand en verkleind wordt moet het een echte pasfoto zijn! Schrijf achterop je naam en je geboortedatum of stop de foto in een envelop met die gegevens.
Op de site kun je onder downloads een overzicht vinden wie er een pasfoto moet inleveren. Er zijn drie mappen: jeugd op naam, jeugd op team (oude team, wordt t.z.t. aangepast) en senioren. Kijk of je naam erbij staat en waarschuw teamgenoten.