Orion - Longa

Door Hans Loen 14 oktober 2016

Examenweek voor Orion1:

Sommige mensen hebben het altijd over Fair Play, maar we hebben de laatste drie wedstrijden daar weinig van gemerkt. Over de penalty van de Zweef zal ik het hier niet hebben, dat was te gek voor woorden. Echter ook afgelopen zondag bij TVC werd een glaszuiver doelpunt van de onzen afgekeurd. Op de beelden weer prachtig te zien dat de leidsman er helemaal naast zat. Kan gebeuren natuurlijk iedereen maakt fouten, maar drie wedstrijden op rij?

Afgelopen weekend deden de B1, C1 en de D1 goede zaken. Alle drie wonnen hun wedstrijd. Ook Orion4, Orion5, Orion6, Orion7 en Orionzat3 lieten de tegenstander geen kans.

Vanavond leuke bijeenkomst clubhuis Orion: PSV-coördinator Bastiaan Riemersma vertelt voor de pauze over het project PSV FUNdament, daarna zal Bas Bloem vanaf half negen zijn presentatie over Topgeneeskunde en Topsport houden.

Zondag examenweek voor het eerste elftal. Een belangrijk pot op Marienbosch. Het duel om de rode lantaarn vormt het begin van een even interessante als belangrijke week voor Orion1. In de competitie neemt de ploeg het op in een beladen wedstrijd tegen Longa uit Lichtenvoorde en aankomende donderdag de bekerwedstrijd tegen Millingen. Een week waarin de huidige vorm van het eerste elftal langs de meetlat wordt gelegd. Na een goede trainingsweek wordt het tijd voor de eerste competitie overwinning op ons eigen sportpark Marienbosch.

Uw steun kunnen de spelers meer dan goed gebruiken!

succes aankomend weekend

Orion2 - Achilles´12  aanvang 11.30 uur