Orion - Alcides

Door Hans Loen 2 december 2016

Zondag speelt Orion misschien wel dé belangrijkste wedstrijd eerste helft van de competitie. De nummer13 tegen de nummer12. Een zogenaamde 6 punten wedstrijd. Bij winst Alcides verliezen we het contact met de ploegen die boven ons staan. Bij winst staan we echter in de grote grauwe middenmoot en doen we weer volop mee. Leuk, aardig, lief telt zondag niet: het enige wat telt is WINNEN!

Alcides uit Meppel herbergt twee oud profs. Keeper Barry Ditewig oa ADO Den Haag en ex NECer Bas Sibum.  Trainer Casper Goedkoop is ook de assistent trainer bij FC Emmen. Het wordt de eerste keer dat beide ploegen elkaar ontmoeten.

Tot zondag op een bomvol sportpark Marienbosch voor deze o zo belangrijke wedstrijd.  U bent er toch ook bij?