Marleen de Boer is nieuwe jeugdvoorzitter

Door Marleen de Boer 20 maart 2017

Het nieuws sijpelde al door in de kantine en rond de velden, dus het is tijd voor een officieel bericht: ik, Marleen de Boer, ben de nieuwe voorzitter van de jeugdcommissie. Voor velen van jullie een bekende, voor een grote groep een vreemd gezicht. Ik ben jarenlang leidster geweest bij een aantal jeugdteams en ken hierdoor veel spelers die inmiddels in de senioren spelen. Ik ben ook lid geweest van het hoofdbestuur en had de portefeuilles ‘communicatie’ en ‘organisatie’. 2,5 jaar geleden heb ik afstand genomen doordat mijn zoon Vincent Pessanha door een zware blessure niet meer kon voetballen. Maar, Vincent is weer back on track en ik ben weer met hart en ziel betrokken bij de club. Ik vind het een eer dat ik de uitdagende taak van jeugdvoorzitter op me mag nemen. We hebben een geweldige jeugdafdeling met super enthousiaste spelers, ouders en begeleiders, Het vergt echter heel veel vrijwilligerswerk om alles rondom de trainingen en wedstrijden soepel te organiseren. Inmiddels heb ik kennis gemaakt met de 11 leden, de kanjers, van de jeugdcommissie en ben overdonderd door de kwaliteit en de inzet van de groep. Er wordt super veel werk verzet om de wedstrijden en trainingen te regelen, de kwaliteit van het jeugdvoetbal te vergroten en om allerlei leuke activiteiten voor de jeugd te organiseren. Met trots en enthousiasme maak ik hier graag deel van uit en vertegenwoordig ik deze groep in het hoofdbestuur. Het in gesprek gaan en blijven met die grote groep waar we het voor doen, de jeugd en de ouders, vind ik een belangrijk aandachtspunt. Mocht je punten hebben die beter kunnen, heb je nieuwe ideeën, wil je zelf een steentje bijdragen of wil je een compliment aan de jeugdcommissie kwijt? Spreek me aan bij Orion, stuur me een mail of bel me!