Heino - Orion

Door Hans Loen 2 februari 2017

Eindelijk eindelijk is het zover, we gaan zondag starten met de 2e competitiehelft.  Ondanks dat we vertraging hebben opgelopen in de eerste helft van de competitie, zijn we nu bezig om het bouwwerk nieuw leven in te blazen. Op de werkvloer weten (wisten) zich sommigen van de spelers geen raad met de veeleisende Technische Staf, die alles net iets anders wilde dan dat ze de eerste helft voorgeschoteld kregen. De training en wedstrijdintensiteit moet naar een hoger niveau willen we onze doelstelling "handhaven in de 1e klasse" kunnen realiseren. Wij stellen geen absurde eisen, wat we vragen is mogelijk. Het zal uiteindelijk met vallen en opstaan gepaard gaan. Spelers moeten wel willen investeren in zichzelf en als je grenzen verlegt, gaat er ook wel eens iets kapot. Dan moet je misschien concluderen dat niet iedereen geschikt is om op niveau Orion1 te spelen.

Je kunt het vervelend vinden als er op een training (of wedstrijd) wordt ingegrepen, maar volgens mij is dat wel wat er wordt bedoeld met training geven. Dat je een elftal laat functioneren, dat iedereen zich ontwikkeld en daarmee de totale teamprestatie. Zondag tegen Heino zullen we er als team moeten staan.  In de thuiswedstrijd waren we met een 4-0 nederlaag kansloos. We hebben met z''n allen één belang en dat is zo goed mogelijk presteren. Zondag willen we een team zien dat zich 90 minuten lang helemaal leeg knokt en om kwart voor vier zien we wel wat het ons opgeleverd heeft.

Wilt u supporteren: Zondag vertrekt de bus om 11.00 uur vanaf het clubhuis.

Westervoort - Orion vr1 12.00 uur

Spero2 - Orion2 10.30 uur