Eric Joosten voorgedragen als Orion-secretaris

Door Het bestuur 22 september 2016

De secretaristaken werden natuurlijk waargenomen, maar de positie van secretaris zelf was al enige tijd vacant.

Met Eric Joosten (59) hebben we nu een uitstekende kandidaat gevonden om tot het Orion-bestuur toe te treden.

Veel leden zullen Eric kennen als de presentator van de vermaarde Orion-kerstbingo, die hij nu al weer 15 jaar op geheel eigen wijze in goede banen leidt.

Maar Eric is alweer 40 jaar lid; als 19-jarige kwam hij over van buurman Trekvogels.

Hij voetbalde tien jaar in de selectie met mannen als Hans Loen, Cees van Ginkel en Peter Akkers.

Toen al had Eric speciale belangstelling voor evenementen binnen Orion. Zo was hij lid van de evenementencommissie en vier keer president van de toen florerende Orion-carnavalsvereniging.

Eric, in het dagelijkse leven HBO-docent Juridische vakken aan de Politie-academie, wordt later dit jaar zestig, gaat dan iets minder werken en wil graag meer tijd besteden aan zijn club.

Op de Algemene Ledenvergadering, later dit jaar, zal Eric officieel worden voorgedragen als secretaris.