Dankwoord Hans Loen

Door Hans Loen 15 mei 2017

Na 20 jaar met heel veel plezier bij Orion te hebben gewerkt als vrijwilliger, neem ik na 15 juni a.s. afscheid van deze mooie club. Het is een weloverwogen, maar lastige keuze geweest voor mij persoonlijk. Orion heb ik in mijn hart gesloten en heb ontzettend mooie, maar ook lastige dingen mogen/moeten doen. Het voelt als heel uniek dat ik de groei van Orion van zo dichtbij heb mogen meemaken van de 6e klasse tot de 1e klasse en er op mijn manier aan heb kunnen bijdragen. Meer dan 50 jaar heb ik er mogen rondlopen. Daar heb ik van genoten en daar ben ik ook best een beetje trots op.

Waarom dan vertrekken? Vorig seizoen na die prachtige tweede plaats in de 1e klasse heb ik al aangegeven dat ik ermee zou stoppen. Het voelde toen al goed en het voelt ook nu nog goed. Tijd voor de volgende generatie!

Zoals gezegd: een lastige, maar weloverwogen keuze. Bijna alsof ik afscheid neem van een goede vriend. Ik weet zeker dat ik Orion, het team en vele anderen nog vaak ga tegenkomen. En met plezier zal toezien hoe Orion verder groeit onder leiding van trainer Jeroen van Haaren en nog mooiere dingen gaat maken. Want dat gaan ze doen, dat weet ik zeker.

Spelers bedankt voor alle mooie jaren. Helaas heeft dit seizoen niet gebracht waar we op gehoopt hadden.  We hebben de laatste jaren succes op succes mogen beleven, juist die vele mooie momenten pakken ze ons niet meer af.  Tot slot nog een officieel dankwoord aan alle sponsoren die Orion1 de afgelopen jaren hebben gesteund.

Heel erg bedankt Orion voor alles. Geen afscheid, maar een welgemeend 'tot ziens'.

Hans Loen