Alle wedstrijden Orion 1 in je agenda

Door Webredactie 24 juli 2016

De voorbereidingen op het seizoen 2016/2017 gaan voor het eerste elftal in augustus weer van start. De eerste wedstrijd staat gepland op zaterdag 6 augustus om 12:00 tegen het Westervoortse AVW '66.

Wil je het wedstrijdprogramma van Orion 1 met een paar drukken op de knop in je digitale agenda zetten? Je kunt vanaf nu het wedstrijdprogramma importeren in je agenda.

Agenda voor Outlook en Apple
Klik hierboven om te downloaden en klik daarna op het .ics bestand. Hij zal automatisch toegevoegd worden aan jouw digitale agenda.
Voor Apple gebruikers, klik op bovenstaande link en klik vervolgens op 'voeg toe'.

Wil je de agenda importeren in je Google Agenda? Gebruik dan de volgende URL: https://www.sv-orion.nl/orion1.ics

Nu heb je de wedstrijden in je agenda. Het mooiste is natuurlijk als jullie in grote getale Orion 1 komen aanmoedigen op Marienbosch. Supporteren bij uitwedstrijden juichen wij ook erg toe! Graag tot ziens bij de wedstrijden! Het wordt weer een mooi en spannend seizoen!